BMW e39 530i M54B30 Latvijā no 09.2021, viens saimnieks. Pa ziemu netiek braukts (tikai šogad nedaudz sanāca), tāpēc nobraukums aug smieklīgi (vismaz CSDD tehniskās apskates onkeļiem nāca smiekli). Pa ziemu turēts garažā. Viss izņemot «mobilo» telefonu un A/C (šogad atstiepa kājas pret sauli — nehermētiskums sistēmā, bet ja uzpilda, kādu brīdi saldē), strādā. Sakarīgs stāvoklis, rūsiņa uz aizmugures arkām, apakša ļoti dzīva. Protams, ka ir buktītes un skrāpējumi pa perimetru, bet nu līdz Šveices sieram utt. vēl kā tupus līdz PRC. Nu bagažnieka vāka stikla rāmis bēdīgs. Daudz papīri no DE, kaudze ar sadarīto te pat LV. Bagažniekā dāvanā kaut kādas detaļas, kas varētu kaut kad noderēt, bet ņemot vērā, ka plaukti ar specifiskajām detaļām šiem auto sāk tukšoties, tika izlemts nopirkt priekšdienām — mazums kas. Jaunas OEM BMW sveces, jauns vārstu vāks (slimība), vēl šis tas sadarīts, lai vasarā var pārvietoties bez raizēm pa visu LV. Eļļa 5w40 Molygen (mainīta ~3000km atpakaļ, pirms sezonas tā teikt), apskate pa 0. Pa lielam, ja kas interesē sīkāk, droši var rakstīt/zvanīt, jo visu sarakstīt te simbolu nepietiek un intereses katram ir savādākas. Atrodas Rīgā, Čiekurkalnā, kur arī apskatāms. Pārdodu, jo nav vairs kur pa ziemu turēt. Noņemams piekabes āķis. Ja kas vēl ineteresē — saziņas līdzekļi aktīvi.